مقدمه ای بر عمده فروشی لباس زنانه:

عمده فروشی لباس زنانه یا تولیدی لباس زنانه کاری بسیار پیچیده و در عین حال با درآمدی مناسب است.

عمده فروشان پوشاک رابط بین تولیدکننگان پوشاک و فروشندگان جزیی یا صاحبان فروشگاهای پوشاک و بوتیک داران میباشند و به طور معمول با مصرف کنندگان جزیی پوشاک در ارتباط نیستند.

با وجود اینکه خرید مستقیم از تولیدکنندگان اصلی پوشاک به دلیل نبود واسطه و دلالان عمده فروشی لباس زنانه تاثیر بسیار زیادی بر قیمت محصول دارد و اقتصادی تر است اما برخی از فروشندگان جزیی و صاحبان بوتیک ها به دلایلی مانند تنوع بیشتر محصول در مراکز عمده فروشی لباس زنانه که باعث جستجوی کمتر و چالش کمترشان میشود تمایل بیشتری به خرید از عمده فروشان دارند و اجناس مورد نیاز خود را از آنها تهیه میکنند.

تولیدی لباس زنانه ی شیک شو جهت رفاه حال همراهان خود با هدف تنظیم قیمت های بازار و دفاع از حقوق مصرف کنندگان و با سیاست حذف واسطه با اقدام به ایجاد بخش عمده فروشی لباس زنانه در مجموعه خود بستری مناسب برای خریدی با تنوع بالا قیمت های مناسب فراهم آورده است.

مانتو عمده

شرایط و خصوصیات یک مرکز پخش عمده ی خوب:

به صورت کلی تولیدکنندگان محصولات و لباس های دوخته شده ی تولیدی خود را مانند مانتو، شومیز، تونیک، شلوار و دامن و… را به صورت عمده در اختیارعمده فروشان قرار میدهند و فروشندگان جزیی با توجه به شاخص های خود از عمده فروشی مناسب خود اجناس مورد نیاز فروشگاه و بوتیک خود را انتخاب میکنند.

معیار های یک فروشنده ی جزیی برای انتخاب عمده فروش و تامین کننده ی پوشاک شامل مواردی مثل درصد سود عمده فروش و قیمت های مناسب،تنوع محصولات موجود در مرکز فروش عمده،تنوع سبک کاری،به روز بودن مدل ها و طرح ها،کیفیت بالای اجناس و خدمات ارایه شده توسط عمده فروش میباشد.

توجه به موارد بالا برای عمده فروشی لباس زنانه دارای اهمیت بسیار زیادی است.

در صورتی که یک عمده فروش به موارد ذکر شده در بالا دقت کنند مسلما مشتری های زیادی را به خود جذب میکند.

تنوع کار  و کیفیت محصولات در مراکز عمده فروشی:

فعالیت در عرصه ی عمده فروشی لباس زنانه چه در بخش تولید و چه در بخش فروش عمده و جزیی پوشاک امری بسیار پیچیده است و قلق های خاص خود را دارد.

توجه به نکاتی مانند کیفیت و تنوع محصولات برای پیشرفت در این حرفه بسیار حایز اهمیت است.

در تولید و انتخاب محصول برای فروش باید به شیک و کاربردی بودن مدل،خوش برش و خوش دوخت بودن لباس،

کیفیت و جنس پارچه و الیاف استفاده شده در محصول دقت کرد.

مانتو عمده

 

_ تنوع محصول

همانگونه که دربالا ذکر شد تنوع محصولات موجود در فروشگاهای عمده فروشی لباس زنانه از لحاظ مدل،سبک،سایز بندی،رنگ بندی،جنس و قیمت بسیار حایز اهمیت است.

چنانچه محدودیت و کمبود تنوع کار باعث کاهش فروش و عدم استقبال فروشندگان جزیی میشود.

برای داشتن فعالیتی مستمر و پویا در عرصه ی فروش عمده توجه به این امر بسیار مهم میباشد.

_ کیفیت محصول

مطابق توضیحات داده شده در بالا کیفیت پارچه و الیاف انتخابی چه در تولید و چه در عرضه از نکات قابل توجه است. هر چه کیفیت محصولات بیشتر وبالاتر باشد اعتبار و قدرت مجموعه ی تولیدی و یا عمده فروشی بیشتر میشود.

جنس مرغوب و کیفیت بالای محصول ارایه شده میتواند تبلیغی مثبت و تاثیرگذار برای هر تولیدکننده و عمده فروشی در جهت رشد و پیشی گرفتن تولیدکننده و یا عرضه کننده از رقبای خود شود.

ارایه ی محصولاتی با کیفیت خوب باعث افزایش تمایل فروشندگان جزیی برای خرید و همکاری از یک تولید کننده یا عرضه کننده میشود.

مجموعه ی شیک شو با تنوع بسیار زیاد و محصولاتی با کیفیت ممتاز و بالا بزرگترین تولیدی و پخش پوشاک زنانه در جنوب کشور میباشد.

بازاریابی و بازار هدف در عمده فروشی:

اولین قدم برای کسانی که میخواهند در حرفه ی پوشاک فعالیت کنند انتخاب بازار هدف است.

برای انتخاب بازار هدف کافیست که تصمیم بگیریم که میخواهیم محصولات خود را به چه دسته و گروهی از جامعه ارایه کنیم و با توجه به آن در انتخاب محصول خود از فاکتور هایی مانند جنس،قیمت،مدل و سبک و… استفاده کنیم.

بازاریابی و مارکتینگ امری بسیار ضروری و مهم در بخش پوشاک است که انتخاب نوع آن مستقیما به بازار هدف و مشتریان محصول وابسته است.

امروزه فعالیت در سطح اینترنت یکی از موثرترین و کاربردی ترین روش های بازاریابی است.

با توجه به تمایل نسل جدید برای خرید آنلاین به منظور صرفه جویی در زمان شیک شو برای راحتی حال همراهان عزیز، وب سایت تخصصی خود را در زمینه ی تولید و پخش عمده ی پوشاک زنانه راه اندازی کرده که باعث سهولت در انتخاب و خرید برای مشتریان میگردد.

رونق و افزایش فروش  یک عرضه کننده ی عمده ی پوشاک با برندینگ:

به طور کلی به سلسله و مجموعه کارهایی که به یک نام و یا برند هویت ببخشد و باعث تمایز آن از دیگر محصولات مشابه شود برندسازی میگویند.

برند سازی باعث جذب مشتری جدید،وفادار کردن مشتری های سابق و متمایز کردن عمده فروشان از سایر رقبایشان میشود.

یکی از راهکارها در برندسازی ایجاد یک تمایز واضح و مشخص برای برند خود میباشد. به عنوان مثال در صنعت تولید پوشاک به صورت عمده این تمایز میتواند جنس و نوع پارچه ی استفاده شده در محصول،نوع دوخت و یا طراحی لباس ها باشد.

حتی با متفاوت و کاربردی تر کردن نام انتخابی برای صنعت پوشاک خود میتوان گامی مثبت در جهت برندسازی برداشت.

البته باید به این نکته توجه داشت که برندسازی در قسمت عمده فروشی پوشاک بسیار پیچیده تر از برندسازی در قسمت فروش جزیی یا پوشاکی که به صورت مستقیم به دست مصرف کننده میرسد میباشد.

یکی از علت پیچیدگی برندسازی در قسمت فروش عمده خاص و محدودتر بودن بازار هدف نسبت به بازار هدف در خرده فروشی میباشد.

متاسفانه در ایران به علت رعایت نشدن قانون کپی رایت و محفوظ نبودن حق نشر، اکثر برندهای پوشاک قابل کپی برداری هستند.

شیک شو در راستای برندینگ کردن خود از راهکارهایی مانند فروش با حداقل سود ممکن،ارایه ی محصولات با کیفیت و طراحی های خاص و کاربردی محصولات استفاده نموده است.

مکان مناسب فروشگاه :

با توجه به علاقمندی افراد برای خرید اینترنتی و فراگیر شدن این سبک از خرید، داشتن فروشگاه و مکان مناسب جهت عرضه ی محصولات به صورت عمده ضروری به نظر نمیرسد.

مجموعه ی تولیدی شیک شو با توجه به سابقه ی طولانی و درخشان خود در زمينه ی عمده فروشی لباس زنانه و داشتن تجربه ی بالا در این حرفه،  برای احترام به سلیقه مشتریان و راحتی همراهان خود راه های مختلفی را برای ارتباط مشتريان با مجموعه در نظر گرفته است.

شما به آسانی و در هر مکانی میتوانید به صورت غير حضوری از وب سایت شیک شو،کانال تلگرام و یا صفحه ی شیک شو در اینستاگرام در هر ساعتی از شبانه روز محصولات مجموعه را به صورت به روز شده و آنلاین مشاهده و خریداری کنید.

محصولات انتخابی شما پس از تکمیل فرآیند خرید در سریع ترین زمان ممکن با ضمانت کیفیت محصولات به دست شما میرسد.

و همچنین برای دوستانی که تمایل به خرید به صورت حضوری و دیدن مستقیم اجناس را دارند، امکان خرید حضوری در دفتر فروش خود را فراهم آورده است.

پست های مرتبط