تولیدی پوشاک زنانه

مقدمه ای بر پوشاک

تاریخچه ی پوشاک زنانه در ایران

اهمیت وجود تولیدی پوشاک زنانه در ایران

پوشاک زنانه ی وارداتی یا تولیدات ملی

مانتو و پالتو (89)

لباس مجلسی (5)

لباس راحتی (2)

لباس بارداری (1)

شومیز و تونیک (18)

شلوار و لگینگ (1)

شال و روسری (1)

دامن (1)

محصولات ویژه و جدید

    مانتو مدل آستین برگشته دو جیب

    مانتو مدل طوفان

    مانتو مدل آترین

    مانتو مدل مانتو لانگ

    مانتو مدل بتا طرح دار

    مانتو آستین قرمز محرمی

    مانتو مدل یقه آبشاری

    مانتو آستین گلدار محرمی

    رویی derss محرمی

    مانتو مدل لیکا

    مانتو مدل فرنچی رنوس محرمی

    کت مشکی محرمی

    مانتو مدل جنجال

    مانتو مدل دریم کچر

    مانتو مدل مغزی دوزی

    مانتو مدل ماهور

    مانتو مدل آراسته

    مانتو رویی dress

    مانتو مدل ساره

    مانتو مدل آشوب

    تولیدی پوشاک زنانه شیک شو

    پیش مقدمه ای بر راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه

    ده قدم برای راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه

    • تحقیق و برنامه ریزی
    • انتخاب مکان مناسب کارگاه تولیدی پوشاک زنانه
    • تهیه ی تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز تولیدی پوشاک زنانه
    • آماده سازی تولیدی پوشاک جهت آغاز فعالیت خود
    • انتخاب نام تجاری و طراحی لوگو ی تولیدی پوشاک
    • گرفتن مجوز های لازم قانونی
    • نیرو گیری و استخدام نیروی متخصص
    • تهیه ی متریال و مواد اولیه
    • طراحی و تولید پوشاک
    • بازاریابی و تبلیغات

    نکات قابل توجه در راه اندازی تولیدی پوشاک

    مقدمه ای بر پوشاک:

    نوع پوشاک مردم در همه ی زمان ها بنا به شرایط فرهنگی، مذهبی،پیشینه ی تاریخی و حتی آب و هوا و مخاطرات موجود در طبیعت همیشه دارای اسلوب و سبک خاص خود بوده است.

    در گذشته پوشش برای ابراز عقايد و مذهب، حجب و حیا و راحتی و… مورد استفاده قرار گرفته است اما امروز این موارد تا حدودی جای خود را به مد و شیک پوشی داده اند.

    تاریخچه پوشاک زنانه در ایران:

    بررسی ها نشان دهنده پوشش کل بدن چه در زنان چه در مردان در تمام طول تاریخ ایران بوده است و به هیچ عنوان ایرانیان حتی در قبل از ظهور اسلام در برهنگي نبوده اند.

    حتی برخی معتقدند که پوشش زنان ایرانی قبل از اسلام ریشه ی به وجود آمدن حجاب در دنیا است.

    اما توجه به این نکته که پوشش کامل و بسیار آراسته و مزین شده با هنر زنان باستان با سیاه چادر های امروز بسیار متفاوت است،خالی از لطف نیست.

    فروش عمده مانتو در شیراز

    اهمیت وجود تولیدی پوشاک زنانه در ایران:

    با وجود تغییرات بسیار زیاد در سبک پوششی زنان ایرانی در نوسانات تاریخی باز هم به سبب فرهنگ و آداب متفاوت ایرانیان با دیگر کشورهای دنیا و حتی کشور های هم دین و مسلمان خاورمیانه نوع پوشش زنان ایرانی بسیار متمایز میباشد.

    تلفیق حجاب و رنگ و هنر به کار رفته در طراحی لباس ها، پوشاک زنانه ایرانی را از تمام زنان دنیا متمایز کرده است.

    به طور مثال رنگ غالب تیره و سیاه که به طور رایج و معمول در پوشاک زنان مسلمان کشور های مجاور استفاده میگردد و همچنین علاقه ی مردم ایران به رنگ و لعاب در پوشاک مورد استفاده ی روزانه خود باعث محدود شدن تمایل بانوان ایرانی به استفاده از تولیدات پوشاک این کشورها شده است.

    حتی پوشاک وارداتی از کشور های پیشرو در صنعت مد به خاطر عدم توجه به فاکتور حجاب و تفاوت های مذهبی کشور های تولید کننده به اندازه ی کافی پاسخگوی نیاز زنان ایرانی نبوده  و باز هم در بخش هایی مانند مانتو، روسری و…خلٱ احساس میشود.

    از این رو وجود تولیدی های پوشاک زنانه در ايران امری حائز اهمیت و ضروری است.

    تولیدی پوشاک زنانه شیک شو مفتخرست بخش عمده ای از نیازهای پوشاک زنانه ی بازار را منطبق بر نیاز مصرف کننده ی ایرانی تولید و تامين کند.

    شایان ذکر است به دليل عدم تفاوت چشمگیر در پوشش مردان ایرانی عصر حاضر با دیگر مردان جهان  نیاز به وجود تولیدی هایی مخصوص تولید پوشاک مردانه ی ایرانی کمتر احساس میشود.

    پوشاک زنانه ی وارداتي یا تولیدات ملی:

    همانگونه که در بالا ذکر شد پوشاک تولیدی در کشور های دارای صنعت مد به دلیل عدم همخوانی فرهنگی و مذهبی با ایرانیان نمیتواند پاسخگوی صد در صدی  نیاز زنان ایرانی باشد و نیاز به اقدام در جهت تولیدات پوشاکی مطابق با آداب رسوم ایرانیان احساس میشود.

    از طرف دیگر پوشاک با کیفیت داخلی به راحتي در رقابت با محصولات خارجی پیشی گرفته است و توانسته جايگاه قابل قبولی در میان بانوان ایرانی بدست آورد.

    تمایل زیاد ایرانیان مقیم در  دیگر کشور ها و حتی افراد در  ملیت های دیگر به استفاده از پوشاک با کیفیت ایرانی زیربنای مناسبی را برای صادرات محصولات تولیدی پوشاک زنانه ی شیک شو به کشور های دیگر شده است.

    مجموعه ی شیک شو از اصلی ترین تولیدی پوشاک زنانه در خاورمیانه به حساب میرود و تا به امروز تولیدات زیادی را به کشور های عراق،آلمان،انگليس و…  صادر کرده است.

    تولیدی پوشاک زنانه

    پیش مقدمه ی راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه :

    با توجه به مطالب گفته شده در بالا و درک اهميت لزوم وجود تولیدی پوشاک زنانه در ایران جا دارد به نحوه ی راه اندازی خط تولیدی پوشاک زنانه بپردازیم.

    تولیدکنندگان پوشاک معمولا از فروشندگی پوشاک آغاز و کم کم به مغازه داری و در آخر به تولید پوشاک مشغول میشوند.

    تولیدی پوشاک به زیرمجموعه هایی مثل تولیدی لباس بچگانه، تولیدی کت و شلوار، توليدی لباس مجلسی، تولیدی لباس های کار و پرسنلی و یونیفرم، تولیدی پوشاک زنانه و….تقسیم میشود.

    مراحل راه اندازي تولیدی پوشاک مختلف تا مقداری با هم متفاوت میباشد.

    شاید دور از تصور باشد که راه اندازی تولید پوشاک زنانه به سبب حساسیت و جزیی بینی غریزی در زنان به خصوص در موارد  مرتبط با ظاهرشان مثل پوشاک با مراحل راه اندازی دیگر تولیدی های پوشاک مثل تولیدی پوشاک بچگانه و مردانه و… در  نوع تجهیزات، استخدام پرسنل تولید و فروش، متریال مصرفی و مکان کارگاه و…متفاوت میباشد.

    راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه به علت تنوع زیاد لباس های زنانه دارای فراز و نشیب های زیادی است و بیش از هرکار دیگری نیاز به صبر و حوصله در تمام مراحل فعالیت خود دارد.

    داشتن علاقه با چاشنی ذوق و هنر لازمه ی پیشرفت در این کار است.

    در ادامه ی مطالب پله پله ملزومات راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه را برای شما شرح میدهیم.

    مراحل راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه

    قدم اول:تحقیق و برنامه ریزی

    قبل از انجام هر اقدامی برای راه اندازی تولیدی پوشاک باید تصمیمات خود را به صورت تئوری و نظری از جهات مختلف بررسی کنیم.

    موارد زیر از نکات مهم و اساسی مورد بررسی میباشند.

    ۱- تعیین سبک کاری: همانگونه که دربالا ذکر شد تولیدی ها به زیر دسته های مختلفی از جمله تولیدی پوشاک زنانه، تولیدی کت وشلوار،تولیدی لباس عروس، تولیدی لباس مجلسی،تولیدی لباس پرسنلی و… تقسیم میشود.

    در ابتدا باید سبک مورد نظر خود را برای تولید در نظر گرفت.

    در اینجا ما به تجزیه و تحلیل و بررسی مراحل راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه میپردازیم. البته برخی نکات مورد اشاره در راه اندازی سایر تولیدی ها کاربردیست.

    ۲-تعیین هدف و خط کاری:

    به طور معمول عملکرد تولیدی های پوشاک به دو صورت است.

    • تولید سفارشی یا مزدی دوزی که بازار یابی آن قبل از تولید و رمز موفقیت در آن داشتن ارتباطات گسترده است.
    • تولید و فروش مستقل که نیاز به سرمایه گذاری و شناخت نیاز های بازار هدف و گسترش ارتباط با عمده فروشان دارد.

    در این مرحله باید تعیین شود که قرار است به چه صورت فعالیت داشته باشیم. قبول سفارش کار یا تولید پوشاکی با برند اختصاصی یا تلفیق هر دو.

    به طور مثال سالهاست پوشاک شیک شو فعالیت خود را در زمینه ی تولیدی پوشاک زنانه با نام تجاری شیک شو آغاز کرده است اما در حاشیه ی فعالیت تخصصی خود برای راحتی حال مشتریان سفارش تولید انواع پوشاک را میپذیرد.

    ۳-تعیین نوع پوشاک تولیدی: این نکته بسیار حائز اهمیت است که شما چه پوشاکی را میخواهید تولید کنید.

    ثلا تولیدی پوشاک زنانه به زیر مجموعه ی های تولیدی مانتو، تولیدی شلوار زنانه، تولیدی لباس بارداری، تولیدی لباس مجلسی، تولیدی لباس های راحتی و خانگی و تولیدی شومیز و تونیک و…دسته بندی میشود.

    تولیدی پوشاک زنانه ی شیک شو در تولیدات خود انواع و اقسام پوشاک زنانه مثل مانتو، شلوار زنانه، لباس بارداری، لباس راحتی ،لباس مجلسی، تونیک و شومیز را جا داده است.

    ۴-تعیین سرمایه های مالی:

    منابع و سرمایه مالی شما نیروی حیاتی کارتان است.

    مقدار سرمایه و بودجه مورد نیاز برای راه اندازی تولیدی پوشاک خود را پیش بینی و مشخص کنید.

    باید توجه داشت که به طور معمول در سال ابتدایی فعالیت تولیدی پوشاک،خط تولید به سود دهی نمیرسد پس هزینه تامین حقوق پرسنل، تامین متریال مصرفی، تامین انرژی مصرفی مثل آب و برق و…،هزینه اجاره بهای مکان کارگاه تولیدی و… را در سرمایه ی مورد نیاز خود جا دهید.

    بعد از محاسبه ی سرمایه مورد نیاز در صورت نیاز به منابع مالی بیشتر راهی برای تامین بودجه ی خود مثل گرفتن وام و یا پیدا کردن سرمایه گذار جستجو کنید.

    ۵-پلن و طرح کسب و کار: طرحی شفاف برای کسب و کار تولیدی خود ایجاد کنید.

    با تعیین هدف و چشم انداز برای کار خود در نظر بگیرید که چگونه میخواهید عمل کنید.به طور مکتوب شرح دهید که چه تصمیماتی برای جذب سرمایه گذار، حضور در بازار، بازاریابی پوشاک تولیدی و… دارید.

    بهتر است در این قدم با خودتان صادق باشید.

    ۶-شناسایی بازار هدف: با توجه به پوشاک تولیدی بازار هدف خود را مشخص کنید.

    درباره ی بازار فعلی تحقیق کنید.رقبای فعلی و احتمالی شما در آینده چه کسانی هستند.بازار هدف به چه محصولی نیاز دارد و رقبای شما از چه ابزاری برای پیشرفت استفاده میکنند.

    برای کسب این اطلاعات میتوانید از افراد با تجربه و جستجو های اینترنتی کمک بگيرید.

    ۷-افزایش علم و تجربه: راه اندازی تولیدی پوشاک الخصوص تولیدی پوشاک زنانه به دلیل حساسیت بازار هدف نیاز به تجربه و علم زیادی دارد.شما باید هر روزه علم و اطلاعات خود را در زمینه ی طراحی پوشاک،خیاطی،پارچه و….به روز کنید.

    شما میتوانید برای افزایش اطلاعات خود از بلاگ های قرار گرفته بر روی وب سایت تخصصی پوشاک زنانه ی شیک شو در زمینه ی پوشاک زنانه استفاده کنید.

    قدم دوم:انتخاب مکان مناسب  کارگاه تولیدی پوشاک زنانه

    نکات قابل ملاحضه ای برای انتخاب مکان مناسب برای کارگاه تولیدی پوشاک زنانه وجود دارد.

    با توجه به اینکه اکثر کادر فعال در تولیدی پوشاک زنانه بانوان هستند باید به امن بودن محیط تولیدی، راحتی مسیر رفت و آمد به تولیدی و… توجه نمود.

    همچنین باید توجه کنید که مکان انتخابی از نظر وسعت و فضای مورد نیاز،مجوز و مراحل قانونی، صنعتی بودن و…مناسب باشد.

    سعی کنید مکان انتخابی در نزدیکی هم صنفانتان باشد.

    نزدیک بودن مکان تولیدی به بازار اصلی پوشاک به شما کمک بسیار زیادی میکند.

    قدم سوم:تهیه ی تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای کارگاه تولیدی پوشاک زنانه

    تجهیزات کارگاه تولیدی پوشاک زنانه تا حدی با کارگاه های تولیدی دیگر متفاوت است.

    مثلا برای داشتن یک کارگاه حرفه ای  تولیدی پوشاک زنانه، شما به دستگاهای برش های لیزری، گلدوزی و….نیاز دارید.

    مجموعه ی شیک شو از مجهزترین کارگاه های تولیدی پوشاک زنانه است. تولیدی پوشاک زنانه ی شیک شو با داشتن به روزترین تجهیزات، تمام سفارشات برش های لیزری، گلدوزی، مهره کاری مشتریان  خود را قبول و در کمترین زمان ممکن تحویل میدهد.

    برای تهیه تجهیزات مورد نیاز گارگاه خود ابتدایی و مهم ترین  کار تحقیق است.

    دستگاه را از جهت الویت نیاز، برند، کارآیی، کیفیت وقیمت و…بررسی کنید و در آخر با توجه به تحقیقات خود، بودجه ی مالی، وسعت کارگاه خود به تهیه ی تجهیزات مورد نیاز بپردازید.

    قدم چهارم: آماده سازی کارگاه تولیدی پوشاک جهت شروع فعالیت

    شما پس از تهیه مکان و تجهیزات میتوانید  اقدام به آماده سازی گارگاه تولیدی پوشاک تولیدی خود کنید.

    در این مرحله باید در ابتدا نحوه ی چیدمان تجهیزات خود را در محیط رسم و پس از نهایی شدن جایگاه دستگاه ها شروع به چیدن تجهیزات کنید.

    از نکات مهم در چیدمان خط تولید اینست که هر بخش ازتولیدی مزاحم و مانع فعالیت بخش های دیگر نشود ودر  وظایف پرسنل تداخل ایجاد نشود و یا ارتباط بین بخش های مرتبط و همکار به هم راحت و امکان پذیر باشد.

    حتی لازمست که جایگاه دستگاه ها از لحاظ دسترسی به برق، ایمنی، بهداشت و ارگونومی بررسی شود.

    پس از چیدمان نهایی تجهیزات در جایگاه خود، دستگاه ها را به صورت تک به تک تست و در صورت داشتن مشکل آن ها را برطرف کنید.

    در آخر متریال و مواد مصرفی پایه مانند نخ، سوزن، پلاستیک و… تهیه کنید.

    قدم پنجم: انتخاب نام تجاری و طراحی لوگو تولیدی پوشاک

    وقت آن است که تمام سلیقه و حس زیبایی شناختی خود برای انتخاب اسمی زیبا و کاربردی برای تولیدی پوشاک خود به کار گیرید.

    نام تجاری شما تاثیر بسزایی در برند شدن مجموعه شما دارد.

    شما میتوانید از نام طراحان مشهور، اسمهای قدیمی و تاریخی و حتی کلمه ای به زبان های دیگر که مرتبط با پوشاک باشند و یا اسم مورد علاقه ی خود استفاده کنید.

    کلمه ی انتخابی برای نام تجاری باید منحصر به فرد و متفاوت باشد و نشانگر خط کاری و تولید شما باشد.

    برای مثال نام تجاری شیک شو( chicshow) نامی دو پهلوست که هم در فارسی و هم در زبان بین المللی انگلیسی دارای معنای واضح و مرتبط با پوشاک میباشد.

    برای طراحی لوگو نیز دقت و ذوق و هنر لازمست.سعی کنید این کار را به متخصصش بسپارید.چند لوگو طراحی کنید و از بین آن ها بهترینشان را انتخاب کنید.

    لوگو معرف شما به همراهان و مشتریانتان است و با عوض کردن آن مشتریان خود را به اشتباه می اندازید.پس در انتخاب طرح لوگو هوشیار و  صبور باشد.

    مانتو مدل آستسن شیپوری

    قدم ششم: گرفتن مجوزهای لازم قانونی

    انجام روال اداری و قانونی برای راه اندازی تولیدی پوشاک و گرفتن مجوزهای لازم از اقدام های بسیار مهم است،پس آن را جدی بگیرید.

    برای گرفتن مجوز لازم کافیست تا به صنف مرتبط به خود مانند صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک مراجعه و پس از تکمیل فرم ها و‌مدارک مورد نیاز  و انجام قدم به قدم مراحل اداری اقدام به گرفتن مجوز خود کنند.

    در این قدم لازمست که صبور و شکیبا باشید.

    حتی میتوانید با مراجعه به بانکهای محلی خود اقدام به گرفتن دسته چک به نام کارگاه خود کنید یا برای گرفتن وکیل حقوقی جهت رسیدگی به کارهای قانونی و اداری  مرتبط با کارگاه تولیدی خود اقدام کنید.

    قدم هفتم: نیرو گیری و استخدام نیروی متخصص

    برای نیرو گیری در ابتدا تعیین کنید که به چه نوع کمکی و چند ساعت در هفته نیاز به کمک دارید و به چه میزان  میتوانید حقوق پرداخت کنید.

    برای استخدام پرسنل و کادر تولیدی و فروش باید به نکاتی همچون داشتن تخصص و تجربه ی لازم، داشتن سابقه ی کاری مرتبط، دلسوزی و امین بودن، کارآمد و خلاق بودن و… توجه کرد.

    شما قرار است بخش عمده ای از سرمایه خود را شامل پارچه،متریال و تجهیزات و… میباشد را در اختیار کادر خود قرار دهید پس واضح است که باید در انتخاب پرسنل تولیدی و فروش هشیار و دقیق باشید.

    توجه کنید که طراحی،الگو و برش تاثیر مستقیم بر فروش تولیدات شما دارد.

    در استخدام برشکار و طراح توجه کنید.

    قبل از استخدام نهایی کادر تولید و فروش باید تمام نیروها  از لحاظ کاری بررسی و سنجیده شوند و از جهت حق و حقوق مانند میزان دستمزد و حقوق، شرایط پرداخت حقوق، ساعت کاری و حق مرخصی، مالیات و بیمه توجیه شده باشند.

    پس از استخدام نیروها آن ها را سازماندهی کنید  و جلسه ی توجهیی برای تعیین وظایف و مقررات تشکیل دهید.

    قدم هشتم:تهیه متریال و مواد اولیه

    اگر به صورت سفارشی کار میکنید انتخاب نوع متریال و مواد اولیه باید تلفیقی از سلیقه و درخواست مشتری  و تجربه ی سوپروایرز و سرپرست تولید باشد.

    بهتر است قبل از تحویل مدل نمونه گیری شده به طرف قرارداد خود متریال مورد استفاده معین و پس از تحویل نمونه، نوع پارچه و متریال مورد استفاده نهایی و در قرارداد ذکر شود.

    اما اگر قرار است که برای برند شخصی پوشاک خود محصول تولید کنید باید در انتخاب متریال . پارچه و خرج کار و… به کیفیت مواد مصرفی، درخواست و سلیقه ی بازار هدف ،هماهنگی متریال با طرح تولیدی و …توجه کرد.

    مجموعه ی تولیدی شیک شو برای تولید محصولات و پوشاک خود از بهترین،مرغوب ترین و به روز ترین متریال های موجود استفاده میکند، تا بتواند پوشاکی با کیفیت به بازار ارائه دهد.

    فروش عمده مانتو

    قدم نهم : طراحی و تولید پوشاک

    اکنون زمان اجرا کردن هدف خود یعنی تولید کردن پوشاک است.

    برای فروش موفق تولیدات پوشاک خود شما باید مدل های مناسبی از جهت به روز بودن،کاربردی بودن و…  را طراحی کنید.

    با توجه به دقت بیشتر بانوان در طرح و مدل پوشاک برای طراحی پوشاک زنانه از طراحان خوش ذوق و مجرب استفاده کنید.

    توجه داشته باشد مدل های شما باید مناسب فصل باشند.

    شما برای تولید عمده همیشه باید حداقل یک فصل جلوتر از طبیعت حرکت  کنید.

    به طور مثال شما باید در فصل بهار محصولاتی را که قرار است در تابستان ارایه دهید را تولید کنید که تا قبل از شروع تابستان تولیدات به دست فروشگاه ها و بوتیک داران رسیده باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تولید پوشاک میتوانید از بلاگ سیر تولیدی مانتو استفاده کنید.

    قدم دهم: بازاریابی و تبلیغات

    از مهترین قدم ها برای موفقیت در حرفه ی  تولیدی پوشاک بازاریابی میباشد.

    راه های بسیار زیادی برای بازاریابی پوشاک به صورت عمده وجود دارد که در زیر به شرح برخی از آن ها میپردازیم.

    ۱.طراحی وب سایت:یک وب سایت تخصصی برای معرفی تولیدی پوشاک زنانه ی خود طراحی و ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که این وب سایت به بهترین شکل محصولات شماره را به مشتریان نمایش میدهد.اطلاعات محصول تولیدی  و طرق سفارش پوشاک باید به طور دقیق ذکر شده باشد.

    ایجاد قسمت سبدخرید و حساب تجاری برای وب سایت تولیدی خود را فراموش نکنید.

    تولیدی پوشاک زنانه ی شیک شو با راه اندازی وب سایت تخصصی خود امکان خرید به صورت آنلاین و اینترنتی را برای همراهان خود فراهم کرده است‌.

    ۲.از سوشال مدیا برای تبلیغات خود غافل نشوید.با فراگیری استفاده ی مردم از سوشال مدیا و دنیای مجازی شما به راحتی میتوانید از این رسانه ها برای معرفی تولیدات خود به دیگران استفاده کنید.

    شیک شو را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

    ۳.خط تولیدی و برند پوشاک خود را از طریق مطبوعات،شرکت در نمایشگاهای مرتبط با تولیدی پوشاک، استفاده از بیلبورد های شهری، چاپ کاتالوگ برای فروشگاه هاو سفارش دادن تبلیغ به وب سایت های معتبر و… تبلیغ کنید.

    نکات قابل توجه در راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه:

    ۱.دانش خود را درباره ی متریال، پارچه، تجهیزات مورد نیاز در کارگاه تولیدی پوشاک و … افزایش دهید.

    ۲.سعی کنید علم و تجربه ی خود را جهت طراحی پوشاک،برش و الگو ،دوخت و….بالا ببرید.

    ۳.به مد روز و نیاز بازار واقف باشید.

    ۴. اطلاعات  و علم خود را  در زمینه  حسابرسی و حساب داری تقویت کنید.در همان ابتدای مسیر به حساب کتاب خود توجه کنید تا به مشکل برخورد نکنید.از یک برنامه ی حسابداری قوی و کارآمد برای رسیدگی به امور مالی خود استفاده کنید.

    ۵.الگو و برش پوشاک تولیدی در فروش تولیدات شما نقشی اساسی دارند.الگوها به طور معمول توسط برش کاران پر تجربه طراحی و یا از یک نمونه ی لباس اماده کپی میشوند و یا میتوان از الگوهای آماده استفاده کرد.

     

    هرچند که راه اندازی یک خط تولید خوب و موفق نیازمند علم و تجربه و دارای نکات بسیار زیادیست اما ما در این مرحله سعی کردیم تا چکیده و خلاصه ای از اطلاعات و تجربیات خود را که طی سالیان طولانی در جهت تولید و پخش پوشاک زنانه به صورت موفق و مستمر به دست آورده ایم را در اختيار شما قرار دهیم.

    با توجه به اين نکات و داشتن پشتکار و صبر شما میتوانید در این حرفه موفق و نامی شوید.

    تیم تولیدی شیک شو برای شما آرزوی کامیابی میکند.

    مانتو جدید

    سخن آخر:

    در آغاز فصل بهار و شروع تابستان جدیدترین و زیباترین اجناس شیک و بروز، مطابق سلیقه سخت گیرانه و برتر  بانوان را در وب سایت شیک شو جستجو کنید. آنگاه با خرید از فروش مانتو عمده در شیراز، پخش عمده مانتو ، فروش عمده پالتو و همچنین اجناس زیبای فروشگاه شیک شو لذت خرید را جاودانگی بخشید.

    برای دیدن نمونه کارهای بیشتر ما میتوانید از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.